091022

Hej! :D
Gud vilket tråkigt väder det har vart idag :S Usch! :/
Jag har typ inte gjort nånting känns det som :/ Fast va ju faktiskt duktig och tog ut hästarna strax efter 6 imorse :O :P Bra gjort av mej som tycker det är jobbigt att gå upp vid 9 liksom ;) Haha:P
Sen så va jag snäll och körde Älsk, som kom hit och överraskade mej igår :D<3, till Universitetet :)
När jag kom hem så gick jag med hundarna och försökate ringa ang jobb, men inget svar :/ Lite synd annars kanske jag hade kunnat få jobb nu... :/ Men ska fortsätta med det imorn :)
Innan lunch typ vid halv tolv så körde jag in Linnea till stan och hämtade min bror som slutade tidigt, sen blev det hem och laga mat och gå en vända med vovven :P
Och nu sitter jag här :P Haha ;)
Funderar på om jag ska va lite seriös och göra dom där muffinsen nu, vore ju gulligt, ellerhur?;) Hihi :)
Har ju alla ingredienserna hemma nu så varför inte? :P
Haha, vi får väll se men det lutar mot det iaf :)

Vi hörs!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0