091024

Hej sötnosar! :)

Har precis landat in hemma hos Älsk efter en mysig tripp till Charlottenberg :)
Imorse så gick jag upp rätt tidigt igen :/ Vill verkligen ligga kvar i sängen men det va inte mkt att göra åt:P Så jag drog mej upp, eller ja Min gosing drog snarare upp mej xD Hahah:P
Så vi gick ut till stallet vid typ 8 :O Och fixade där ett tag, sen var det frukost och sen var det grejja med bilen som gällde ;) Så det gick hela förmiddagen åt till :P
När vi var klara med det så va det in duscha, göra sig i ordning och sen så bar det av mot Charlottenberg :)
Har aldrig varit i köpcentrat som ligger där så då passade jag på när jag hade chansen :) Det va rätt fint där faktiskt, dom hade massa skor:D Tänkte näästan köpa ett par stövlar, men dom va inte helt som jag ville så jag hoppade det :/:P
Men fick tag på en jättegullig julklapp till min mammi :D Hihi, vet att det kanske är lite tidigt för julklappar men va bara tvungen :D

Nu ska jag och söt åka ut nån stans :) Hihi, lördagsmys blir! :)<3

Ha en Jättebra kväll! :)

Pusspuss!


Köpcentrat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0