091025

Vintertid börjar idag..:/ Usch, nu är det verkligen vinter snart! :O
Jag som vill ha sommar och varmt! :P Men det är väll bara att va snäll och vänta antar jag :P
Idag har jag och Älsk åkt runt till massa elektronikaffärer och kollat kameror :)
Har ju tänkt att skaffa en kamera hur länge som helst, det blir liksom inte så bra bilder med mobilen om man säger så :/ :P
Till slut så hittade jag en jättegullig, tro det eller ej men Rosa:), kamera som inte va allt för dyr :) Så nu Äntligen så har jag en kamera!! :D Wiiie :D


En sån här sötnos blev det :)

Förutom det så va jag i stallet med Kimberly förut, Haha, så söt vi, skulle ses vid 2 och typ halv 2 så får jag ett sms: "Kommer du eller? :P" Jag stod och höll på att laga mat jag :P Då har sötnosan glömt bort att ställa om klockan så när jag kommer ut till stallet så är hon redan klar med allting :P Haha, skönt för mej, men synd för henne ;)
Men jag tog med en av mina "Prinsessmuffins" till henne så jag tror hon vart rätt glad ändå :P Hihi :)

Nu ryktas det om film och myskväll med Älsk:)<3

Ha det bra!

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0