091026

Godmorgon! :D
Sitter här och försöker vakna till lite :P Haha, har faktiskt vart uppe sen 8 typ, men känner mej inte riktigt med än ;)
Igårkväll så såg jag och Älsk på Morgan Pålsson världsreporter... Gud vilken kass film! :P Haha, nejdå så dålig va den inte men det blir liksom lite för mkt ibland :P

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra..:/ Det är ju så Himla tråkigt väder ute :/ Så just därför så funderar jag på om jag faktiskt ska ta tag i att färga bryn och fransar kanske? :P Haha, vi får se hur det går med det;)
Sen så måste jag ju städa bilen med... Tråkigt, men jag tänkte att jag kanske kan lura min bror till att hjälpa mej lite :D
Annars så är det väll det vanliga, stallet, matlagning och vovven som gäller :P
Ska ta och ringa till Linnea sen med, det är ju faktiskt höstlov för henne denna veckan :) Kanske kan få henne att följa med mej på en promis i det inte så fina vädret? :P Vi får se ;)
Nu funderar jag på att leka lite med min söta kamera :) Hoppas verkligen att den blir bra! :) Hihi :)

Vi hörs!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0