Atjoooo....

och prosit!
Usch vad jag har lyckats blivit förkyld! :(
Så skräll mej! :( Kan inte ens sova på nätterna ju :(
Menmen sånt är livet...:/
Det enda som är bra med detta är att det finns massa god apelsinjuice hemma :P Haha:P
Är så sur för att jag inte kunde åka till Älsk igår :( Nu kommer vi ju inte kunna ses på jättelänge :( <3
Jag som verkligen är i behov av en gosig Bamsekram <3<3
Men jag vill ju verkligen inte smitta alla andra så det är inte mycket mer att göra :/ Bläää:P
Har precis ätit lite och duschat nu iaf, man känner sig inte riktigt lika sjukt när man är helt nyduschad iaf :P

Nu är det nog dags för en "drink" igen, en treo skulle nog sitta finfint! :P
Sen hamnar jag nog i soffan igen skulle jag tro...

Ha det bra sötisar!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0