Blää....

Vad jag hatar att va förkyld, gud vad jag känner att min blogg måste va skitoliga att läsa nu när jag bara klagar på att jag är så sjuk :P Haha, herregud,men det är ju det enda som händer i mitt liv nu så:P
Nu har jag iaf vart ute en sväng till stallet, hästarna kan ju liksom inte klara sig själva även om jag är sjuk, måste nog lära dom det ;) Nån gång..:P
Tur jag har min snälla Mammi som hjälper mej och underbara Kimberly och Linnea som hade fixat hö så det räckte idag med :D<3
Ikväll ska jag göra en storsatsning att bli frisk, nån konstig mirakeldrink ska blandas och vitlökstabletter(tror det va det:P) har inhandlas så nu Jäklar vill jag bli frisk!! :P
Jag vill ju träffa min Gosing och Linnea <3 Men har en svag känsla av att helgen kommer gå åt till att bli frisk...
Hmm..vad ska jag säga mer...
Ja just det, fick hem en navelpiercing idag, men då hade dom inte kvar den färgen som jag skulle ha så jag fick nån annan ist :( Jag ville ju ha min ROSA inte denna :( Så ett klagomejl skrevs och skickades, hoppas dom fixar det på nått sätt! Sista gången jag köper nått därifrån iaf! :(
Nej, nu ska jag sega framför tv och fixa mina drinkar ;P
Sen blir det soova :) Hoppas jag :/ :P

Ha en bra kväll!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0