Film och mys med Älsk blev:D

Åkte till vålberg igår och myste med min gosiga pojkvän :)
Först när jag kom hit, när bilen finally var prakerad XD, så bjöds det på massa god mat :D
Sen så övertalade jag Söt att äntligen se på Män som hatar kvinnor, men vilken besvikelse! Säger bara det, usch! Trodde den skulle va görbra jag men nääääee... :/
Men,men fick chansen att ligga och kramas iaf :D <3

Imorse så vaknade jag av Älsks söta "lamp-väckarklocka":P Den va rätt bra faktiskt, men jag undrar om man verkligen vaknar om man är riktigt trött?:P Gör nog inte jag iaf XD
Efter frukost så såg vi färdigt på filmen, orkade inte se hela igår, och ja fast den va så dålig så måste jag ju se hur den slutar!:P
Sen vart det segande vid datorn följt av lite träning *stolt* :D Så åter igen så har jag den där härliga trötta känsla i magen :P

Nu har vi precis kommit in från garaget där det skulle grejjas med "cykeln" (vet inte riktigt vad man ska kalla den men:P) även en dusch har hunnits med ;):P
Nu tror jag att det blir lite mat snart om jag nu kan få söt från datorn ;) <3
Hoppas alla har en mysig lördag trots det dåliga vädret :D

Pusspuss


Verkligen överskattad film! :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0