Förbereder lunchen:)

Nu har jag precis börjat med lunchen, fisk, potatis och ärtor står på menyn idag :D Mums! :D
Det gick jättebra när den lilla grabben va här också :) Han tyckte det va läskigt, men hästen va så snäll så han tyckte det va kul ändå :)
Jag och bror min började städa bilen förut med... Herregud vad mycket skit jag har i bilen :O Va bara tvungen att ta kort på det, men vill också säga att det här brukar ligga i bagaget, men va tvungen att tömma det :P


Så här såg det ut i min inte så välstädade bil :P Haha:P

Kom på att jag faktiskt inte har visat min snygga klädsel som jag/Älsk har satt in :D ;)
Så här får ni en bild på det också :D

Snygg va? ;) Hhihi:)

Nu ska jag fortsätta med maten sen blir det städa bilen :P Men vi har ju börjat nu iaf ;)

Vi hörs sen!;)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0