Gääsp :P

Nej nu blir det nog natten snart ;) Älsk är här nu så ska kanske försöka se en film eller
nått :)<3
Har fått hem mitt läkörhänge som jag beställde i helgen nu så nu sitter det på plats :P Hoppas verkligen att mitt öra läker nu! Vill ju inte behöva ta ut det ju :(
Jag måste färga mina ögonfransar nån dag nu också! :P
Men imorn blir det att ta min bil till vålberg och grejja lite med den :P Mest Älsk men jag ska försöka hjälpa till ;) Haha XD Men innan det så ska jag köpa massa grejer, så en tur till Biltema får bli :P Det är nog bra för då blir gosingen nöjd ;) Haha :P<3
Ska även försöka hinna med lite shopping :D Men vi får väll se ;)

Nej, nu blir det kvällsmys :)

Sov så sött!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0