God Fredagsmorgon ;)

Har precis kommit hem och in i värmen, gud vad det var kallt idag!
Nu blir det snart vinterjacka, stora halsdukar, mössa, vantar och varma stövlar! Haha:P
Vet inte hur jag ska klara vintern riktigt :P
Idag är det åter igen städning som står på schemat, nu fasen måste det bli lite ordning på rummet, och det är ju ändå för kallt för att gå ut så:P Hihi:P
Dess värre så har jag ju både hund och hästar som liksom kräver att man sätter sin fot ute i kylan :/ :P

Igår så såg jag föresten "Flushed away", Louise <3 Animerade filmer :P Den va faktsikt bra, såndär film som jag tänkt se rätt länge men inte Älsk har velat sett med mej:P Så igår när han va och tränade så passade jag på:P
Så gilar ni animerade filmer och inte har sett den, gör det :P ;)
Letade även bilar:P Hoppas på ett bilbyte iår :P Men vi får väll se :P hihi :)

Nej, nu måset jag sätta fart!
Ha det bra!
Puss


Nån som vill köpa bil? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0