Hallå ;)

Har precis kommit hem från en "hundjakt":P
Va ute med båda vovvarna på en kortis promenad och så mötte jag en kompis till mammi som berättar att hennes vovve har sprungit bort :(
Så jag och Missy har gått runt massor nu utan att hittan nån vovve, men efter lite drygt en timme så ringer ägarn och berättar att dom hade hittat honom :) Gud vilken tur! :) Usch vad hemskt det är när vovven bara blir borta liksom :S :/
Men så länge det slutar lyckligt så får man ju vara glad :)
Nu sitter jag iaf här, typ helt slut:P Haha, jag har världens sämsta kondis tror jag:P Gick fort som tusan så jag kommer säkert att ha träningsvärk imorn xD

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :/ Har typ tusen grejer som jag borde göra, men det är bara tråkgrejer, typ städa bilen...:/ Blää, fast det är ju kul sen när den blir ren och fin men hela baksätet är typ fullt med massa grejer...:/ Sen måste jag diska efter baket igår, funderar på att baka nått mer, det är ju lite roligare ;) Haha:P En morotskaka kanske? :) Det är ju gott :P Och nästan lite nyttigt, ellerhur Jennie ;) Hihi:)
Sen så borde jag städa rummet också, men det är ju verkligen jättetråkigt! :/ :P Haha!
Men först nu ska jag ringa om den där jobbgrejjen så jag får det gjort iaf :P
Sen så kommer Mammi hem från Tyskland, hoppas att hon har köpt nått skoj! :D

Men nu blir det ringning för mej;)

Ha det jättebra!

Pussar

Kommentarer
Postat av: ina

stockholm :)

2009-10-23 @ 15:46:02
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Jennie

Om du gör en utan socker så kanske ;)

2009-10-23 @ 21:41:14
Postat av: Louise

Haha, ja kanske det ;) Men det blir ju inte så gott då ju :P Hihi;)

2009-10-24 @ 18:32:02
URL: http://louisesr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0