Hej måndag! :P

Känner mej fortfarande lite tung i huvudet efter i lördags ;) haha typiskt mej!:P
Det va iaf skitroligt har aldrig sett så mkt folk på Arena nån gång förut :P
Fast tycker den sk "bartömmningen" va dålig, nog för att det va billigare än vad det brukar va, men det var ju inga superpriser direkt ;P
Vi hämtade upp några snyggingar på väg in till stan, stackarna hade lyckats missa bussen :P Och alla som känner mej förstår att jag visste hur dom kände sig ;) hahaha:P
Sen när vi kom in till stan så hade det inte öppnat än och det va så sjukt kallt! :S Så vi gick in på Score ett tag, men sen när vi kommer ut så är det bajslång kö! :( Till Arena liksom :P haha;)
Men vi kom in till slut och gick med raska steg mot baren där en Sex on the beach <3 Inhandlades :D Är det nån drink som nästan skriker utomlands när man dricker den så är det ju denna iaf :D<3
Sen va det dans som gällde! ;P
Så kul att jag och Linnea kunde gå ut tillsammans nu :D <3
När klockan började bli färdigpartat så kom min Söta Älskling och hämtade mej :D<3 Så himla gosigast :D <3
Sen va det bedtime för mej! :P Så trött!:P
Har tyvärr inga kort från kvällen :( Vart som vanligt jättebråttom i slutet ;) haha, typiskt oss pinglan <3 ;)


Men en bild på det som är typ världens godaste drink kan jag ju bjuda på ;) MUMS! :D

Sen så igår vart det bara slappisdag, gjorde inget vettigt egentligen ;) Skönt det!:p
Bara myste hela dagen, och så "bråkade" jag så klart med Älsk ;) Haha, ajajaj :P Får nog träna upp mej lite så det är han som ligger och sprattlar nästa gång ;) Hihi <3

Nu är jag hemma, tog bussen hem imorse, och sitter åter igen och kollar upp vad jag ska söka för program nu:/ Måste ju liksom skicka in innan torsdag :/
Hur många fler år orkar man plugga egentligen? :/ Och vad ska man läsa för nått? :S
Usch vad jobbigt det tydligen måste va! :(

Får kika vidare på det sen, nu ska jag ringa min mammi sen blir det nog en promis med vovven eller en tur till stallet :)

Ha det bra!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0