Hemma igen..

Hemma igen från en tur på stan och en sväng i stallet :)
Stantrippen va jättemysig! Så himla kul att Linnea va ledig idag så vi hann ses :D <3
Dess värre så hittade ingen av oss nånting! :( Hata shoppingen i Karlstad! :/
Linnea fick tag på ett nagellack och jag köpte en ansiktiskräm och färg till ögonbrynen,Haha ;)
Det lutar mot en shoppingtur till Örebro nån gång nu snart! :D Hihi :P

Min STORA Shoppingpåse :P


Mina inköp ;)



Vi lunchade även på supermysiga Kebabhouse :) Mums!
Så en Kebab special med strips blev :D Gud så gott! :D
Ni som inte har provat det, och som tycker om kebab:P Prova den! ;) Hihi:P

Har även fixat lite så jag kanske ska få lite jobb nu! :D
Jobb=Pengar som kan va = Stövlar :D:D:D
Men vi får väll se ;) Hihi:)
Ska fixa mer med det imorn som det ser ut nu :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra:P Är trött som tusan och ska upp TIDIGT imorn och ta ut hästar och hundar..:/
Vill ju baka mina rosa muffins.. men då måste jag iväg och handla också och det känns ju lite jobbigt om man säger så..:/ :P Haha, latast? Kanske? ;)
Känns som om jag kommer bli sittandes här ett tag ist :P haha:P
Men sen så ska jag verkligen försöka att sova tidigt! :P Behöver nog det om jag ska komma upp innan 7 imorn :O :P

Ha en bra kväll alla söta!

Pusspuss! :)

Kommentarer
Postat av: ina

fin blogg. allt bra?

2009-10-22 @ 11:00:09
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0