Idag kom jag fram till nått bra..

Jag måste baka rosa muffins nån dag! :D Haha, såg några supersöta rosa muffins när vi va och fikade idag :)
Va verkligen jättemysigt att träffa tjejerna igen! :D Går så himla länge mellan gångerna nu, förut sågs vi ju liksom fem dagar i veckan, massa timmar per dag! :P



En mumsig fika på Café Royal i stan blev :D Har inte vart där inne förut, men det va verkligen Jättemysigt! :D
Så varm choklad och Brownie blev för mej och Anna, medan Jennie va "nyttig" haha, och tog en morotskaka :D Mumsmums! :D
Massa strunt och ostrunt pratades :D Det gäller att man håller koll på vad som händer ;) Hihi :)
Sen efter våran mysiga träff så mötte jag upp min söta Linnea  och vi tog bussen hem till Hammarö igen, så vi hann ses en jättekortis iaf :) <3
Sen kom Lilltjejen och red Reisepejsen :)
Och det gick verkligen Superbra idag! Gud vilken duktig ridlärare jag måste va ;) Haha :P
Nej, men det va verkligen jättekul att se vilken skillnad det va bara från förra gången :D


Min söta häst och en Väldigt glad Lilltjej :D

Gick föresten bra när vi va inne till djursjukhuset med vovven förut :)
Hon tycker inte om att va där men hon blir bättre iaf :)
Stackarn skaka när vi tog ur henne ur bilen där :( <3

Men hon va duktig Gosingen :)<3

Nu tror jag att jag ska ta tag i min träning så att jag får den gjord! :P
Det blir så lätt att man hoppar över en dag som blir till en vecka som blir till typ en evighet :/ Nån som känner igen sig? :P Haha:P

Så nu blir det full fart! :P
Ha en bra kväll!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0