Inne igen efter promis :)


Har precis kommit in från min promis med vovven :)
Det va skönt att komma ut och få lite frisk luft efter att ha suttit inne hela förmiddagen :P
Men gud vad höstigt det har blivit ute och det känns som om det redan börjar bli mörkt ute och klockan är liksom 4 :O Men värre kommer det ju att bli...:/ förstår inte varför man ställer klockan så att det blir ljusare på morgonen och mörkare på kvällen? :/ Det är väll bättre med tvärt om? Hmm... men det kanske bara är vad jag tycker ;) Hihi:P
Nu skulle jag egentligen ha dammsugat lite fort, men det känns somom det får vänta tills imorn ist :P
Ska snart ut till stallet och Kimberly, tänkte att vi skulle ta oss en lugn ridtur, men vi får väll se lite vad min hst tycker om det ;) Haha:P
Efter det så funderar jag på om man kanske skulle va lite seriös och träna lite, har ju inte gjort det sen innan jag blev sjuk nån gång :P Men nu är jag ju faktiskt frisk igen så det är väll bara att sätta igång :P

Men innan jag gör något annat nu så ska jag ta ett stort glas med bubbelvatten, för jag är Jättetörstig ;) Hihi :)

Pusspuss!


Hösten är verkligen tråkig, det blir mörkt och kallt, men ändå kan man inte låta bli att tycka det är lite mysigt också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0