Mums!

Hihi har precis mumsat i mej en Kanelbulle som min gulliga mamma köpte till mej :D Jättegott! :D
Vi tog en promis med vovven och då passade vi på att ta vägen förbi affären på väg hem :) Hihi :)

Mammi va snäll och hjälpte mej i stallet förut så nu är bäddarna äntligen på plats :D
Mjukt och skönt åt mina söta hästar :D<3


Tog mej även en ridtur på denna väldigt pigga sötnos :P

Idag så var jag ju som sagt även en sväng till bergvik och inhandlade lite bra grejer :D

Bland annat så tänkte jag fixa till mej lite och färga ögonfransarna :P


Sen så fick jag tag på en såndär stor jättegosig halsduk :D<3


Ser jättesliten ut, jag vet :P

Sen så köpte jag även, hör och häpna, ett par Skor ;) :D


Ett par vanliga "bra-att-gå-i-skor" :D Har tänkt köpa det hur länge som helst faktiskt :P

Hihi, Det va en bra shoppingtur :D Det vart inte ens så farligt dyrt så jag trott det skulle bli :P :D

Nej, nu ska jag krypa ner i min mysiga säng och ringa min sötnos :)<3

Sov så sött! :D

Pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0