Nu har jag...

Nu har jag bakat mina Rosa Muffins :D Wiie, äntligen tog jag tag i detta och det vart jättegott och jättegulligt ;)

Satsade på chokladmuffins eftersom det är så himla gott :)

Sen till det viktigaste av allt ;)

Det rosa kletet så klart :D Mums!
Brunt och rosa är ju värsta perfect match ;) Haha :P

Sen för att dom skulle bli sådär riktigt prinsessöta så:

Så tryckte jag dit lite silverkulor :) Söta va? :) Och Jättegoda! :D

Haha, så nu vet ni hur min jätteintressanta bakning gick till, haha XD
Sorry, men va tvungen:P Så stolt ;) Hihi :)
Det här ska jag lätt göra fler gånger :) :P

Nu ska jag ringa till min lilla söta Linnea, sen så blir det nog sängen rätt snart för mej, ska ju upp tidigt imorn igen så tror det kan va bra och inte sitta uppe allt för länge iaf :P
Och imorn är det dags för Fredagsmys! :D Hihi, Mammi kommer hem och så tror jag att Älsk kommer hit :)<3<3 Wiie :)<3

Ha en jättebra kväll!

Massa pussar!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, söta muffins :)

2009-10-22 @ 23:49:52
Postat av: Louise

Hihi, tack :D Du får komma hit och fika nån dag :)

2009-10-23 @ 06:46:53
URL: http://louisesr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0