Nu verkar...

Äntligen huvudvärken ha packat ihop och lämnat mitt stackars huvud :P Skönt! :D
Tror inte att det finns många grejer som rensar huvudet bättre än en ridtur :D Även om hästen leker rövare och försöker få av en så ;) Haha, det som vi redan hade gått förbi massa gånger innan blev helt plötsligt Livsfarligt! :O ;) Ojojoj :P
Kimberly och jag fick många härliga skratt som vanligt ;) Haha, gud vad bäst humor vi har! ;) *Höhöhö* Hahaha! ;)
Nu sitter jag och funderar på om jag kanske ska sova nu :P Vad skönt vore inte det liksom, skulle säkert somna som en stock och skulle säkert kunna sova vidare halva dagen imorn :P
Men så bra har jag det inte ;) Hihi :P
Jag och Mammi ska in med vovven till djursjukhuset imorn igen :P Ingen fara bara en liten koll, så för min del så är det bara bra:P Jättebra träning för vovven ;) Tyvärr så är det ju väldigt dyr "träning" också :S

*Gäsp*
Nej, nu ska jag gå och borsta tänderna och sen krypa ner i antingen sängen eller soffan :)
Sköööönt :)
Sov så sött!
Pusspuss!


Så trött känner jag mej nu! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0