Ögonbryn...

Ögonbryn fixade, Äntligen :P Får väll erkänna att jag kanske fuskade lite, men dom ser iaf  bättre ju :P Färgen gjorde inte så stor skillnad, men jag är rätt nöjd ;P Nu sitter jag och funderar på om jag orkar med ögonfransarna också?:P
Vore ju skönt att få det gjort, men man måste ju sitta och blunda i typ 30min... :/ Inte så kul kanske :P
Men jag tror att jag får göra ett försök iaf :P
Det har föresten blivit mycket bättre väder ute nu :) Skönt att det inte regnar längre :P
Om det fortsätter va fint så ska jag nog verkligen försöka börja plocka i bilen... Men åååh så tråkigt ;) haha:P

Nu blir det färgning av ögonfransar :D

Ha det bra!

Pusspuss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0