Snart läggdags :P

Hihi, är trött som tusan, men inte bara segtrött, jag är faktiskt lite "jag-har-tränat-trött" med :P
Haha *stolt* :P
Ska försöka bli lite seriös med detta nu! :P

Skulle ha vart på tjejkväll i karlstad idag, men andras utegångsförbud och plugg satte stopp för det :( Synd för hade tänkt kika in på change som hade 50% på allt! :/ Men men, det blir väll fler gånger :P
Istället så slet jag i stallet, ska försöka fixa iordning bäddar så dom är klara imorn:P För då tänkte jag ta mej en tur till Vålberg ist :D
Hoppas verkligen att jag kan få se män som hatar kvinnor denna helgen, har velat se den jättelänge :P Vet inte egentligen vad den handlar om men det känns som en såndär film som man liksom måste se :P Hihi:P
Ska försöka lura med min goding på shoppingtur i helgen också :D Vill verkligen ha en stor och gosig halsduk och mysa i nu när det börjar bli så kallt ute :)

Nej, nu blir det sängen för min del :D
Sov så sött!
Pussipuss :)

Har ni föresten sett dom rosa bilarna?
Sååå söta :D


Va bara tvungen att köpa en påse eftersom den va så rosa :D
Så tänkte jag att det va ju för en bra sak också, Rosa bandet,
Men sen såg jag att det va typ 10% av överskottet som gick till detta..
Känns inte som så mkt men :/ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0