:D

Så nu har jag äntligen pratat med några på universitetet:)
Herregud, tänk att jag ska börja där nu snart :D Hur ska jag klara det utan att tappa bort mej liksom?!:P
Haha, nej det ska nog gå rätt bra men ändå? Läskigt värre!:P
Måste skicka in ansökningen nu också och det fattar jag inte ens hur man gör? :S
Men får hitta nån som kan hjälpa mej :D
Nu ska jag göra allt det där tråkiga (diska och städa) sen kommer lilltjejen och rider på Reisan :D Ska bli kul hon är så himla duktig! :D
Sen skulle jag egentligen vart iväg och tränat men det verkar inte som om det blir nått med det :/ Får försöka träna lite här hemma ist :P
Nej nu måste jag sätta fart :D
Ha det bra!
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Annie

Är det i karlstad du ska börja? ;) Då kan du fråga mej, haha ;) puss

2009-09-29 @ 20:57:03
Postat av: Louise

Haha, Ja det är det :) gud vad bra:D Hihi :P Puss

2009-09-29 @ 22:38:55
URL: http://louisesr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0