Godmorgon!

Äntligen fredag!
Eller ja, egentligen så känner jag att alla dagar är lite lika nu:P Ledig 7 dagar i veckan liksom :P Haha:P Men tyvärr så är inte alla andra det så då märks det ändå när det äntligen blir helg liksom:P

Vaknade tidigt som tusan i morse, fråga inte hur tidigt för det vet jag inte, men jag vet att det var ett tag innan halv 7 iaf! :O Så går det när man sover hos pojkvännen som ska upp till skolan:P Haha, undrar om jag kommer kunna börja skolan igen alltså?;P Får läsa på nån kvällskurs typ ;) haha, nej så illa hoppas jag väll inte att det är ;)

Nu är jag iaf tillbaka hemma i mitt stökiga rum..:/ Måste verkligen städa :( Tråkigt!! :p
Jaja, jag har ju inte så mkt annat för mej idag så varför inte liksom :P
Men först ska jag nog gå ut och gå en sväng med vovven :)
Sen blir det städning! Haha :P

Tog föresten kort på mina stövlar som jag inhandlade igår :D



Så Goosiga :D

Vi hörs!
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0