Haha:P

Hej igen! Nu verkar ännu en helg vara slut :/ Men vilken helg det har vart! :D
Gårdagen va helt sjukt kul! Party säger jag bara, fan vad kul det va, synd bara att det roliga inte kan känns lika kul dan när man vaknar dagen efter XD Haha, ojoj, men det är det värt! Jag kom på mej själv med att vara bra på att blanda goda drinkar! :D
Det som är så jävla töligt är att det alltid är någon som ska förstöra, kul att gå runt och knycka andras spritflaskor liksom, tur för den jävlen att det inte va så mkt kvar! :@ Jaja, idioter kommer det nog alltid att finnas så vad ska man göra liksom? De lyckades inte förstöra min kväll iaf! :D
Nu ska jag nog snart krypa ned i sängen tror jag, huvudet känns fortfarande tungt:P Haha:P

Imorn blir ännu en ledig dag och jag har lyckas skaffa fram vovvepromissällskap, så det lär bli mycket roligare än att gå själv! :D Wiie :D

Hoppas att alla har haft en bra helg! :D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0