Heej :D

Nu har jag vart sådär härligt seriös med bloggen ett par dagar igen, men jag har liksom haft fullt upp :P
Har inte hänt så mkt heller egentligen:P
Jag har varit med min underbara pojkvän, pratat massa strunt med min söta Linnea, vart ute och gått med vovven och ridit min för tillfället inte så duktiga häst:P
Nu så sitter jag och funderar på om jag ska gå ut till stallet och rida nu eller om jag kanske borde ringa till universitetet först, vore ju himla bra att få det gjort... men om jag sitter och väntar på att den teletiden ska öppna så hinner jag väll säkert inte rida innan lunch ist :S Hmm.... svårt val... Va duktig eller ha kul?
Att ha kul är ju faktiskt mycket roligare XD Haha :P
Fast egentligen... teletiden öppnar om 15min så det kanske är lika bra att få det överstökat:P
Blää.... vet inte riktigt vad jag ska säga heller:P Men det får liksom komma under tiden:P
Hahaha, det blir nog bra!:P

Vi hörs!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0