Hej igen!

Har vart dålig på att skriva nu ett tag, har haft fullt upp :P Kompisar, Pojkvän, Hästar och massa mer!:P
Idag så vaknade jag bredvid världens sötaste människa:)<3 Kan det bli så mkt bättre? :) Ja det kunde det för han hade sovmorgon och började inte förän vid ett :D Mysmorgon/förmiddag blev :)<3
Sen efter det så vart det en tur till bergvik med Linnea :D Myys, fika/lunch och omklackning av skor blev :D Linnea den lyckogrisen köpte sig ett par fina skor också :D
På tal om skor så har jag fått ihop min skohylla nu :D den är nästan lika hög som jag är lång :D går till pannan på mej :D Wiiie, plats för massa fina skor :D Hihi :D

Nej, nu ska jag nog gå och lägga mej jag, ska upp vid halv 6 imorn och ta ut hundar och hästar... Det kommer bli jobbigt! :P Haha vilken tur att jag är en sån morgonmänniska då.. Haha eller inte XD :P
Men iaf så, God natt på er!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0