Hurtigt värre!

Idag känner jag mej faktiskt rikitgt hurtig, kl är typ två och jag har redan fixat stallet, ridit två JÄTTEjobbiga dressyrpass, diskat och damsugit! :D Bra gjort tycker jag :P Är typ helt slut nu efter ridpassen, men det är bara att ta omtag, för nu ska jag gå en sväng med vovven, sen så kommer när Linnea kommer hem så jag jag träffa henne:D:D Kulkul! :D Sen efter det så ryktas det om träning i gymmet, shiit gör jag allt detta här så kan jag ju lungt säga att jag kommer sova sjukt gott i natt :D
Tänkte till och med försöka hinna med lite mer städning, är så tråkigt men det känns så himla mycket bättre efter:P

Men nu ska jag sätta fart runt Anneberg med vovven :D

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0