Lyckad promis:)

Måste erkänna att jag faktisk var lite nervös över hur promisen skulle gå, min lilla vovsing var ju jätterädd för denna vovven när hon var liten:/
Men det gick jättebra :D Dom lekte och busade massor :D Eller ja min vovve sprang runt som en tok medan den andra kollade lite och sprang lite ibland :P Haha, det är inte många som klarar samma tempo som Missy tror jag :P

Har föresten till och med fått ihop min skohylla :O Den blev bara pyttelite sned:P Så nu har jag en skohylla som är 1,6m hög :D Det gillar jag:D Plats för massa fina skor!:D Synd bara att dom fina är så dyra :/ :P

Nu ska jag vara duktig och diska och damsuga jag, kul värre, men måste göras så:P
Sen kommer Kimberly så jag hoppas jag kan lura med henne till padocken! :P

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0