Mysdag :D

Idag vart det en tur till gamla kära Lillerud med iaf halva klassen :) Jättekul att träffa alla söta :D Speciellt Supersöta Satu, Så himla gullig som bara kastar sig fram och kramar om alla :D <3 Sakna hennes lektioner!
Det kändes lite konstigt att bara gå omkring där :/ Haha:P men mysigt va det!
Fick träffa söta Julia för sista gången på minst 3 månader, lyckoosten åker till Afrika imorn :O Hoppas du får det jättebra där gumman!:D
Måste skriva GRATTIS till Jennie också! Så kul att det verkar gå som planerat! :D Så glad för din skull tjejen :D
Sen efter Lillerud så åkte jag till Vålberg och väntade på att Älsk skulle komma komma hem, sen vart det Tacos :D Mums! :) Alltid lika gott!:) Och gud vad jag åt :O :P
Efter lunchen så tog vi en cykeltur med vovvarna i det fina fast lite för kalla vädret :)

Sen till det nästan viktigaste av allt, alla som känner mej förstår;) , Jag åkte iväg och köpte mej ett par skor :D:D Eller snarare ett par "uggs"-stövlar:D Me love mysstövlar! :D Så himla goa och varma :D Och det fanns i svart! Min dag är gjord! :D Haha;) Alla som kommer umgås med mej i vinter kommer ju verkligen att få se dessa iaf :D Wiie! Jag är nog som en liten unge när det kommer till skor alltså XD

Och nu kommer dagen att bli ännu bättre för nu blir det film, En shopaholics bekännelse, med Världens underbaraste människa, min Älskade pojkvänn <3<3

Ha en mysig kväll!
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åå du är så go Louise :D <3

Kommer sakna dig! Ha det bäst :D Puss!!

2009-09-17 @ 20:16:45
URL: http://jgrankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0