Oj, vad bra detta gick :P

Haha, jag vet inte riktigt vad som hände med "nu när jag blir ledig så kommer jag ha sååå mycket tid över"
Herregud jag har aldrig haft så mycket att göra :D Men skillnaden är väll att jag gör en massa kul nu ist för att sitta och plåga mej med en läxhög som aldrig verkar bli mindre:P
Jag skulle ju vara ledig nu för att jag skulle få känna att jag verkligen behövde börja plugga igen eftersom jag skulle bli så uttråkad, men jag undrar om den planen kommer att fungera ja:P
Föresten så ska jag ju snart anmäla mej till universitetet, innan jag ens har vart ledig i två veckor så måste jag börja kolla upp massa sånt liksom :/ :P
Men, men:P

Jag är på sjukt bra humör idag iaf :D det har verkligen vart en bra dag, utan att något extremt har hänt liksom :P
Fick en mysig förmiddag tillsammans med min Underbara pojkvänn :D <3 Sen åkte jag hem och träffade världens gulligaste Kimberly i stallet, älskar verkligen att hon har lika sjukt bra humor som jag har :D Haha X'D
Sen så bestämde jag mej för att ta ett dressyrpass med min lilla gosehäst :) Och det gick faktiskt högt över förväntan bra :D Det gillar vi!
Sen så vart det en jääättelång promis med vovven och Mammi idag, vet inte hur länge det vart men änge iaf, mina ben är fortfarande helt döda efter simmningen igår, hallelulija vad det var jobbigt!! :O :P Haha:P

Kom precis på att jag ska till Tandläkarn imorn med :/ Uschamejen! Men vad gör man inte för ett gulligt smile ;) Haha:P

Men nu ska jag nog krypa ner i min mysiga säng :D Tyvärr så ligger det massa tvättade kläder som vill ner i byrån först :/ Jobbigt :P

Men det gör inte så mycket för det känns som en bra dag idag! ;)

Nu ska jag försöka än en gång och bli lite bättre på detta, men vi får väll se ;)

Pussar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0