Tröööööt :P

Gud vad trött jag är:P Seg i skallen och slut i kroppen :P
Va faktiskt uppe vid 6 i morse och tog ut hundar och hästar och mockade faktiskt till och med :P
Fast sen så gick jag hem och la mej i min varma säng igen och gud så gott jag sov:D Vaknade inte förän vid 20 över 10 :) Mums för sovmornar :P
Sen så blev det en rätt så seg förmiddag framför tv:n följt av promis med vovven, städning (gud vad jag städar :P), stallet och dressyrpass (JOBBIGT!) Linnea kom och fotade lite:) Sen så gick jag och Mammi på en promis med vovvarna igen :) Mys:)

Idag har jag och min underbara pojkvän varit tillsammans i 1år och 10 månader :D Älskar dej så otroligt Mest Älskling :D<3 Du är verkligen det bästa som någonsin har hänt mej <3<3



Hihi:)<3
Nu ska jag fika med familjen, M & P har bröllopsdag idag :P

Ha det bra!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Almie

Hihi, jag älskar dej mest jag :) Föralltid :D <3

2009-09-24 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0