Tröttis :P

Ojoj, sitta hemma helt själv på en fredagkväll :/ Inte så kul alla gånger kanske?:P Haha, tragiskt klagande! :P
Jag och Linnea åkte iaf in till stan förut för att kolla på, kommer inte ihåg vad bandet heter, dom är bra iaf! :)
Men när vi kommer dit, visst tusan sitter det en lapp på dörren "Fullsatt"! :( Så det va inte mkt att göra :( Så vi gick runt lite inne i stan och kikade och tog lite kort, jag har inga men:P
Sen åkte vi hem igen, kändes lite ovärt, men det va ju kul att träffa Linnea iaf :D

Nu ska jag inte göra så mkt mer idag känner jag :P Funderar på om man skulle kolla nån film eller så, men jag vet inte :P
Älsk kunde inte komma hit idag heller :( Synd, men han skulle komma imorn tror jag :D<3 Jag hoppas det! :D

Ha det bäst! :)
Puss och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0