100420

Hej!
Nu har jag kommit hem efter att ha haft min första matte E lektion, som faktiskt inte kändes så "jag-kommer-dö!!" som jag trodde ;) haha, sen så mötte jag upp min snygging på stan och vi åt lite lunch på Subway, Mums, hade inte ätit det innan men det va gott! Dock så får man ju inte så jättemkt för pengarna (dvs om man inte har mina underbara kuponger som jag har fått av min underbara Kinderägg :D Hihi! )

Jag var faktiskt duktig och cyklade fram och tillbaka till stan idag, det va jobbigt! Hade motvind typ hela vägen hem... så nu sitter jag här i fotöljen med mina värkande, halft döda ben.. haha:p Är iaf en himla tur att jag har fått en ny cykel, annars hade hela jag varit död efter en sån cykeltur!

Nu ska jag sega mej lite sen blir det ut med vovven och sen ut och leka med Kimberly och Lilltjejen i stallet :)


Jag idag :)
En söt rosett i håret och den nya tröjan som jag köpte på bikbok igår :)

Nu ska jag "skynda" mej att sega mej ;)

Hoppas det är bra med alla!

Pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0