Heeeej ;)

Typ en månad sen jag skrev här såg jag nu :O Shiit vad den här sommaren har gått fort!
Nu är sommarjobbet slut och det är back to school som gäller :p
Tänkte att jag skulle skriva ett sista inlägg som tonåring nu :O
Herregud imorn när jag vaknar är jag gammal! Buhu, stackars mej! :'(
Haha, nej det kanske är dags för mej att växa upp nu, börja ta mer ansvar och helt enkelt bli vuxen!
Skojja! ;) Haha, kommer nog inte vara så mkt vuxnare när jag vaknar imorn! xD

Men jag slipper tandställning som 20-åring iaf ;) Haha!

Så skönt när jag äntligen fick ur skrotet ur munnen ;)

Nej, nu ska jag sova jag, så att jag är pigg och glad imorn :D

Sov sött snyggingar!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hoppas du vaknade gott som 20-åring ;-)



Kram

2010-08-18 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0