100203

Hej alla! :)
Nu har jag kommit hem från skolan :D Skönt att komma hem så tidigt! :D
Hade bara en matteföreläsning idag och vi gick igenom matte c grejer typ så det va helt ok ;) Haha:p

Jag är Jättetrött idag! :p Usch, helt död typ! xD Va jättejobbigt att gå upp imorse så det slutade med att jag kom upp typ en halvtimme innan bussen gick :p Jobbigt! :p
Va så kallt när jag vaknade så jag kröp ner i min stora gosiga stickade tröja :p Det va väldigt skönt imorse, men väldigt varmt nu känner jag  ;)

Sitter och pratar med Linnea :D

Nu ska äta lite snart, sen blir det iväg och jobba lite :)
Efter det så tror jag att det blir stallet med Kimberly :)

Hoppas det är bra med alla! :)

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0