100204

Heej :)
Idag va jag ledig från skolan :D Hihi, sköönt! :)
Men då passade jag på att jobba lite ist :) Gott med lite pengar ;)
Det va nog bra det för annars hade jag säkert kunnat sovit bort typ hela dagen xD Såå tröött :p

Men jag kom iaf upp innan 9 iaf :p så började jobba vid tio :p
Sen så kom Älsk och hälsade på en stund :D Myyyys <3

När jag hade kört in honom till stan (han ska ut på party;) ) så kom Linnea hit och hjälpte mej med stallet :D Och pratade massa strunt ;) Hihi, sista gången jag fick träffa henne innan hon åker till Indien... Är jätteavis! :p Tror hon kommer få det jättebra! :D

Nu har jag iaf duschat och läst massa tråkig fysik, så nu är det dags för sängen! ;) Ska upp tidigt imorn och jobba innan skolan :O Herregud detta slutar väll aldrig bra ;) haha xD

Hoppas ni har haft en jättebra dag sötnosar!

Puss på er!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0