100206

Heej :D
Hoppas att det är bra med alla! :D
Jag sitter hemma hos min sötnos, vi har precis kommit hem från en tur till hans Farfrar :)

Igår så va det fullt upp ;p
Först så gick jag upp Jättetidigt och åkte och jobbade en timme :O Sen åkte jag till skolan och gick på en lååång fysikföreläsning där läraren höll på att tända på salen xD Haha! ;)
När den va slut så åkte och jag hämtade min sötnos och vi åkte och åt jättegodlunch, som Söt bjöd på :)<3

Sen hamnade vi här och tog en lugn myskväll :)<3

Nu vet jag inte vad vi ska göra?:p
Städa lite här kanske ?:S :p Hahah;)

Ha det bra!

Puusss! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på tjejen! Här finns hjälp att få med både matte och fysik!

Kram från Stora Kinderägget

2010-02-07 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0