100208

Heej :)
Nu har jag kommit hem från både skola och jobb, vad effektiv jag är va?;) Hihi :)
Är supertrött idag och huvudet värker efter all fysik :S Men jag tror att jag fattar det mesta iaf ;) Haha, får se om jag klarar tentorna sen bara :S Usch! :/

Jaja, senare problem ;)
Nu så funderar jag på om jag ska försöka gå ut med vovven en sväng :p
Behöver nog få lite luft innan jag börjar plugga igen :) Hihi ;)
Är så jobbigt! :/ Jag som inte ens tycker om fysik! xD Tur att matten är så lätt nu iaf! :p
Men sen när matte E kommer så kommer jag nog gå och grina hos "kinderägget" ;) Haha:p
Tur att det finns hjälp att få när man är blond och ska läsa matte xD haha! ;)

Nej, slut med svamel och börja jobba! ;)
Hahaha!

Vi hörs! :)

Puss!


Okej, fine jag erkänner, Jag är UTRÅKAD!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0