100212

Hej sötnosar!
Äntligen Helg! :D
Sorry för dålig uppdatering (än en gång! :p)
Har haft lite fullt upp med skolan, hästar och massa annat :p
Har hållt på och krånglat med Jävla CSN!
Jag fick prata med världens otrevligaste grinkärring när jag ringde dit! :@ Tur att dom har så trevliga anställda då! INTE !! *morrrr*
Iaf så va det enda jag fick fram att hon inte visste och inte brydde sig när jag skulle få några pengar... så Grattis till mej som ska leva på ingenting i ett par veckor eller nått! Kul det är då!! :@ *arg*

Jaja, inga mer sura miner för det (inte just nu iaf :p) för idag har jag (som inte har några pengar men världens snällaste pojkvän<3<3 som förövrigt även bjöd på lunch<3 Tack sötnos<3) Fått mej en Peakjacka! :D Och jag är SÅ GLAD :D Nu kommer jag inte behöva frysa ihjäl när jag typ väntar på bussen :D Wiiie, wiie, wiie ;) hihi!:)



Visst är den Snyygg :D Hhihi, men bäst av allt: Varm :D
(ja visst matchar jag bra med mina rosa tofflor? ;) hehe)

Nu har jag och Älsk precis tryckt i oss massa goda vofflor :D Mums! Det hade jag inte ätit på jättelänge :)


Mums i Magen :D Hihi :)

Så nu ska vi snart kolla på "Solsidan" ;) Hihi :D

Hoppas ni har haft och har en jättebra fredag! :D

Puuuuss!:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Herreguud va långt hår du fått :O:O

2010-02-14 @ 12:43:42
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0