100224

Nejmen Hallå! ;)
Haha, kände att det kanske var dags för iaf en liten uppdatering här :p
Har inte riktigt orkat uppdatera, är ju Sååå jobbigt!;) Haha:P
Hmm, vad har hänt egentligen? :S
Äsch, det har väll vart rätt mycket "det vanliga", skola, lite jobb, stall och träffat Sötast<3<3

Idag så har jag iaf varit Ledig :D från skolan iaf :p
Åkte till Söt igår och sov där, sen när han skulle iväg (skulle iväg och skotta snö hos sina farfrar) så åkte jag iväg och jobbade lite, Duuuktigt! ;)
Sen när jag kom hem så tog jag en lång härlig promis med vovven i det fina vintervädret :D Mysigt, men kallt:p
Va till och med lite duktig och räknade lite matte idag :O Wow ;) Haha!

Nu har jag precis duschat och smörjt in mej med massa bodylotion, behövdes! :p Så nu ligger jag i min gosiga säng :) Tyvärr så är den väldigt tom :(
Vilken tur att jag har min Nalle Bruno som sällskap iaf ;) Hihi :)


Hihi :)

Nej, nu ska jag sova jag;)
Känner mej inte så laddad för massa fysik imorn, men vad ska man göra liksom ?:p

Sov så sött! :)

Puuuussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0