100225

Heej ;)
Wow, uppdatering två dagar i rad :O
Idag så har jag haft en jättelång fysikföreläsning, Gäääsp! Vi har bytt lärare nu och denna tvingade en liksom inte att vara vaken och med hela tiden, utan stod där och babblade :/ Fast han skulle så klart dra upp mej direkt som han skulle visa något och behövde hjälp:O Varför mej liksom ;) Han såg väll hur duktig jag va xD hahaha:P

Kimberly kom förbi en sväng förut och vi spelade lite tvspel :D Hihi :)
Den bimbon ska åka bort hela veckan nu :( Har inte tänkt på att alla har ju lov nu:O Jag vill också ha lov! :( :p

Jaja, sånt här livet:p
Nu sitter jag här brevid min söta pojkvänn som va så gosig och kom hit idag :)<3
Vi ska väll kolla på film ikväll tror jag :)
Men jag är trött, så vi ska nog inte vara uppe så jättelänge iaf :)

Hoppas alla har haft en bra dag :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

tänker på dig massor.... <3

2010-03-05 @ 18:11:15
URL: http://jgrankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0