Hemma :p

Nu är jag hemma efter skola och stall :p
Kände mej sådär lagom hjärndöd efter alla fysiktimmar, men nu har huvudvärken nästan släppt iaf ;p Haha, illa!:p
Idag så kom Lilltjejen och hjälpte mej i stallet :) Så vi tog en mysig ridtur, min gris va så klart tvungen att bråka lite i början men sen va han så snäll så :) hihi :)

Tänkte att jag skulle ha pluggat en del matte idag, men allt blev bara fel så jag la ner det för dagen :/ Får ta det imorn ist :p
Nu har jag iaf precis duschat, skööönt ;) Och ska ta och krypa ner i sängen nu :) Imorn måste jag upp jättetidigt :O Kommer sluta med en väldigt stressad Louise som säkert kommer missa bussen xD Haha, vore illa och jag inte ens klarade att komma med bussen två dagar men jag vet ingen som skulle bli direkt förvånad faktiskt xD Hahah! ;)

Aja, vi får väll se imorn ;)

Sov så gott allihop! :)

Pussss...


Jag just nu :p (Nyduschad och i min rosa mysdress så klart ;) Hihi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0