Jag lever :O ;)

Heej Sötnosar, ni som fortfarande kollar in här ;)
Jag har haft en rätt så lång bloggpaus för jag har haft fullt upp :p
Men nu ska jag försöka att komma igång lite här igen :D
Har haft krångel med internet här hemma också, så det har varit så mkt krångel.. :/
Men nu har min Älskade sötnos <3 fixat så att allt fungerar igen :D Wiie :D

Kommer kanske att lägga upp lite om vad jag har gjort under tiden som jag har varit borta från bloggen :p, men orkar inte nu ;) hihi :p

Idag har varit en "Louise och Linnea dag" :D
Så efter att jag hade tagit min måndagspromis :) Så kom Linnea hit och vi åkte in till stan och köpte olja till bilen xD Hhaha:p Två blondiner som traskar in och ska ha servoolja :p Vi visst ju inte ens vart man skulle hälla den :S xD Men som tur va så fick vi hjälp av en kille som jobbade på saab ;) Hihi, tur det :p

När vi hade fixat det så hade Linnea planerat att vi skulle ta en tur till Rusta, eftersom hon inte hade varit där på jättelänge :p Haha ;)

Så där inhandlade jag detta: :p


Massa sminkborttagning och lite "skollunch" ;)

Sen så åt vi lunch i stora skoghall xD Haha :p


Min söta Linnea :D


Mums! :D

Efter vi hade proppat i oss massa god (onyttig) mat :p Så gick vi till Don Ami, skoghalls sminkaffär :D
Där jag köpte en foundation:

Hoppas den är bra :D Min andra är slut :( :p

Vi hann till och med att fixa i stallet och rida en sväng idag :D Hihi, vi har hunnit massor ;)
Nu har jag varit lite duktig och pluggat lite fysik, men jag tröttnade rätt fort på det :/ Illa, men usch vad tråkigt det är! :/ Bläää! :p

Så nu hamnade jag här ist och funderar på om jag ska försöka träna lite :p
Måste försöka hinna med det också! :p Jag behöver ju liksom träna lite ;) haha ;)

Hoppas det är bra med alla er! :D

Vi hörs!;)

Pusspuss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0