100101

Godmorgon! :D
Ja då har 2010 börjat då:P Undrar om detta året kommer att gå lika fort som 2009? :P

Nu har jag iaf vaknat till, eller gått upp iaf, känner mej lite som en zombie ;) Och min hals.. vad har hänt med den liksom, kan inte prata ordentligt :O

Hade en jättebra nyårsafton igår! Hoppas alla hade det! ;) Blev ju inte riktigt som det va tänkt, men detta va nog bättre ;)
Jag och Älsk började kvällen med att laga massa Kinamat:) Mums! :D Blev verkligen jättegott! :D


Mums i magen! :D

När vi hade ätit och så så körde vi in snygga Sandra till stan :P 
På vägen tillbaka så åkte vi och hälsade på Belsebub och några mer ;)

Sen fortsatte kvällen i vålberg med lite dricka och massa raketer ;) Godaste drickan igår va ju lätt min "barnchampange" ;) Mums! :D




Jag och Malin med Barnchampangen i högsta hugg ;) Mums!;)


Massa fina fyverkerier :D Det luktar så gott! ;)


Söta Mailn och David :D


Jag och Älsk :) <3 Du är verkligen bäst Älskling! <3<3 Älskar dej mest av allt<3 :)

Jag skulle ha fixat håret va det tänkt, vad hände med det liksom ? :S Hanns inte med :/

Hoppas att alla hade en jättebra nyår! :D
Nu ska jag nog sega mej ett tag :P Känner mej inte sådär jättepigg ;)

Måste visa en bild på Davids söta vovve också :

Så Söt! :D

Ha det jättebra nu snyggingar! ;)
Hoppas att 2010 blir ett riktigt bra år! :D

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0