100104

Godmorgon! :P
Herregud, vad jag är uppe tidigt! :O Har redan kört Älsk till jobbet också :O
Har sovit så himla dåligt i natt, vet inte varför, men har vaknat till 3511 ggr :/ Bläää... så nu känner jag mej verkligen som en zombie och huvudet är jättetungt :/
Funderar på om jag ska vara duktig och gå ut och gå med vovven nu, när jag ändå är uppe liksom :P Men det känns lite jobbigt faktiskt, är ju så sjukt kallt ute :S
Jaja, vi får se, men känner jag mej själv så lär jag somna nånstans ist ;)

Har haft fullt upp hela denna helgen med mat hos mina morfrar och Älsks farfrar :P Så nu tror jag inte att jag kommer behöva äta så mkt mer denna måndaden ;) Haha:P

Idag ska jag försöka städa iordning lite här hemma, måste hitta plats till alla mina julklappar ;)

Men först;
Sooova! :P

Vi hörs senare när alla andra också har vaknat!;) Hihi ;)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0