100105

Godmorgon :D
Aj, aj vad jag har träningsvärk idag! xD Haha, så vältränad är jag liksom ;)
Men detta är bara början;) Hihi:P
Idag tänkte jag att jag skulle ha gått upp tidigt och gått ut med vovven, men när jag vaknade och kände att det gjorde ont direkt jag rörde mej så bestämde jag mej för att ligga kvar ist och det va nog lika bra det, för när jag kom upp och kollade tempen ute så va det ju 19minusgrader :O Då vill ju inte jag gå ut :O Haha, fast det kommer jag ju behöva göra såsmåningom ändå :P
Nu ska jag iaf väcka min bror, som kommer bli skitsur :P, så han kan hjälpa mej med hästarna :P

Ha det bra!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

tycker du att chinos passar bättre på tjejer än på killar? =)

kramar!

2010-01-05 @ 15:25:27
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0