100106

Heeej :D

Ännu en dag med fullt upp:P
Idag så bjöd jag hit hela Älsks söta familj på mat och fika :D
Oj, oj jag är ju värsta hemmafrun nu ;) Lagar mat och bakar och städar och diskar :P
Va faktiskt lite nervös för hur det skulle gå med maten, hade ju inte vart så kul om det hade smakat bajs liksom :S :P Haha:P
Men jag tyckte det va gott iaf ;) Haha, tack den som kom på att man kan köpa färdig potatisgratäng på påse ;)
Men det är iaf vad större delen av min dag har gått till :) Va jättemysigt :D

Hör och häpna:
Efter att ha ätit typ tonvis av mat, efterrätt och fika så fick jag för mej att jag kanske skulle träna... Och ist för att tänka, nej det orkar jag inte så la jag mej faktiskt på golvet och sprattlade! :D
Så duktigt gjort av mej! :D
Så nu ligger jag här i sängen och känner mej nöjd med mej själv, ska verkligen klara detta nu! :D

Hoppas att alla haft en bra dag i kylan (va kallare än -20 idag :O )!

Pusss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0