100107

Godmorgon! :D
Sovit gott?, Det har inte jag :( Har halvsovit och luggit och vridit mej hela natten... vaknade 20 i 5 imorse liksom :O Och när jag väl hade somnat, vilket va typ 8 imorse, så ringer min bror för att han har missat bussen... *suck* som tur va så löste det sig så att jag kunde ligga kvar i sängen iaf en timme till, men eftersom jag inte kunde somna då heller så spelade det ju egentligen ingen roll :/ :P
Men, men jag får väll hoppas att jag kan sova bättre inatt:P

Nu har jag iaf precis ätit frukost och ska ta och sega framför datorn/tvn ett tag, sen blir det promis med vovven och ut och fixa stallet :P

Sen så ska jag på klassträff idag, men jag vet inte när? :S Måste nog kolla upp det :P

Men först, seega ;)

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: både och =)

kramar!

2010-01-07 @ 13:47:33
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0