100108

Godmorgon!:D
Hann inte blogga nått mer igår..
Men hade iaf Jättemysigt på klassträffen :D Så kul att träffa alla :D
Vi träffades hemma hos Annie och åt massa god fika :D Hihi, :P
Bilder kommer :)

När jag hade kommit hem så hittade jag ett litet paket i brevlådan :D

Min nya piecing hade kommit :D Den skulle ha varit röd, men va rosa ;) Hihi!:P Gör inte mej nått!;)

Var även ute på promis med vovven och tränade lite :D
Lyckades även se reprisen av Victoria secret show :D, missade den sist..
Så mycket Fiiint :D

Så snyggt! :D

Haha, så nu blir det träning och nyttigare mat för mej xD Haha!;)

Började faktiskt imorse med att äta nyttiga flingor ist för smörgås :D Wow duktiga mej :D

Hihi:P Nu ska jag leta efter nyttig mat ;)

Ha det bra!

Pusspuss! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

nemen var den rosa vilken otur :P

puss!

2010-01-08 @ 10:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0