100110

Godmorgon! :D
Hann inte skriva nått mer igår, för min Älskling kom hit och överraskade mej igår :D<3
Supermys!:)<3
Gud vad jag Älskar dej min Sötnos<3<3
Men nu kommer jag antagligen inte att få träffa Älsk på typ 2 veckor:(
Dumma tentor! :( Myyyyiihh! :(

Idag ska jag iaf ta tag i detta med  träningen igen :P
Sen så hoppas jag att Kimberly kommer hit idag:D
Men annars så har jag inte så mycket att göra idag tror jag :P Skulle ju ha vart hem till Älsk idag, men eftersom han kom hit igår så har han massor att göra idag :( :p

Vi hörs sen!

Pusspuss!:)


Sann kärlek är verkligen det finaste som finns <3<3
Tack för att du är så underbar Älskling! <3:D

Kommentarer
Postat av: ISABELLE - fotografering ♥

Okej, jag har inte ens ätit frukost haha! :D

hur mår du då? :)

2010-01-10 @ 10:48:19
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: ISABELLE - fotografering ♥

Jag mår bara bra! :D

2010-01-10 @ 11:02:13
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0