100117

Godmorgon!:D

Nu sitter jag hemma igen.. va tvungen att åka hem tidigt från Älsk så att han ska kunna plugga massor inför sina tentor som han har nu i veckan.. Hoppas att det kommer gå bra, det tror jag verkligen! :)<3

Hade iaf en jättemysig kväll/eftermiddag igår med min Sötnos<3 Vi åt lite god mat och kollade lite på film och så :) Fast vi såg inte så länge på filmen för båda höll på att somna ;p hihi :)<3
Nu är det som tur är inte lika länge (som det har varit nu) tills jag får träffa min Älskling igen :D 
Han kommer hit redan på Tisdag :) Och så länge borde jag väll klara mej ;) hihi<3<3

Nu ska jag iaf försöka hitta på nått att göra:p Gå ut med vovven kanske? :P

Ha det bra!

Pusspuss!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0